Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji Stowarzyszeń zwykłych
Wniosek o zmianę danych w ewidencji stowarzyszeń zwykłych.
Jeśli miało miejsce zdarzenie, które uzasadnia zmianę danych w ewidencji stowarzyszeń zwykłych (np. zmiana regulaminu, zmiana w składzie władz, zmiana siedziby), stowarzyszenie jest zobowiązane złożyć w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia:
1. Wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany,
Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji stowarzyszeń zwykłych
2. protokół z walnego zebrania członków z listą obecności;
3. uchwały walnego zebrania członków,
4. tekst jednolity regulaminu jeśli to on był zmieniany.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze
Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
al. Wyzwolenia 24; 58-300 Wałbrzych
- Stowarzyszenie otrzymuje pismo w wpisaniu zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych;
- Pismo można odebrać osobiście za okazaniem dokumenty potwierdzającego tożsamość odbiorcy lub może być wysłane za pośrednictwem poczty (list polecony)