Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji klubów sportowych
Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji UKS/KS
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek wypełniony i podpisany przez przedstawiciela klubu/ zarząd klubu, według uchwalonego statutu.
WNIOSEK O DOKONANIE ZMIANY W EWIDENCJI KLUBÓW SPORTOWYCH.docx
2. Protokół z zebrania członków klubu.
3. Lista obecności na zebraniu.
4. Podjęte uchwały dot. dokonanych zmian w klubie, np. w składzie Zarządu, Komisji Rewizyjnej, siedzibie klubu, zmianie statutu - precyzyjne wskazanie paragrafów, które uległy zmianie.
5. Statut (w przypadku jego zmiany) - 2 egzemplarze, na każdej stronie parafy członków Zarządu, a na ostatniej stronie (zamiast paraf) podpisy członków Zarządu.
6. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za decyzję w wysokości 10 zł , za wydanie zaświadczenia 17 zł (nie dotyczy UKS).
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze
Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
al. Wyzwolenia 24; 58-300 Wałbrzych