W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu

Aleja Wyzwolenia 20, 22, 22a, 24

58-300 Wałbrzych

tel:  (+48) 74 846 07 00, 846 06 06
fax: (+48) 74 842 45 17

e-mail: sekretariat@powiatwalbrzyski.pl
www: www.powiatwalbrzyski.pl

 

NIP: 886-241-36-78
REGON: 890718001
Kod TERYT: 0221

 

Elektroniczna skrzynka podawcza E-PUAP
Adres skrytki: /SPWalbrzych/skrytka

Adres e-Doręczenia:
AE:PL-50079-42210-BTIIS-20

WOS.272.9.252.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - II postępowanie
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WOS.272.9.252.2024
Zamawiający Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Al. Wyzwolenia 24 w Wałbrzychu – Punkt Kancelaryjny – pok. nr 26
unieważnienie

Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu informuje, że w ustalonym terminie składania ofert do Zamawiającego wpłynęła n/w oferta:

1. Radomira Zółczyńska – Kim
ul. ------------, ------  --------------

 

Zadanie nr 3 - Terapia logopedyczna
Cena brutto za 1 godzinę zegarową (60 min.) świadczenia usługi 110,00 zł

Zadanie nr 6 - Terapia sensoryczna
Cena brutto za 1 godzinę zegarową (60 min.) świadczenia usługi 110,00 zł
 

W wyniku oceny złożonej oferty:
1) Odrzucono jedyną ofertę złożoną w niniejszym postępowaniu na podstawie zapisów pkt 4 ppkt 13 zapytania ofertowego, ponieważ Wykonawca nie potwierdził, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykonawca nie wykazał, że dysponuje minimum 1 osobą (dla każdego zadania częściowego) spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z zapisami pkt 6 ppkt 2 zapytania ofertowego, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie częściowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje taką ilością osób, skierowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, ile zadań częściowych dotyczy oferta (np. oferta na trzy zadania częściowe – należy wykazać trzy osoby itd.). Wykonawca wykazał tylko jedną osobę, spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego dla dwóch zadań częściowych.
2) Zaoferowana cena brutto za 1 godzinę zegarową (60 min.) świadczenia usługi dla zadań częściowych nr 3 i 6 wynosi 110,00 zł i jest wyższa niż stawka 99,00 zł brutto/godz. przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zamówienia (kwota dotacji z MEN – 79.200 zł brutto / 800 godzin do realizacji = 99,00 zł brutto/godz.).
 

Z powodu braku ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający odstępuje od udzielenia zamówienia w ramach niniejszego postępowania zgodnie z pkt 5 ppkt 5 zapytania ofertowego.

 
Dziękujemy za udział w niniejszym postępowaniu i zapraszamy do udziału w następnych zapytaniach ofertowych.

Załączniki

Wykaz osób docx, 30 kB
Projekt umowy docx, 38 kB

Powiadom znajomego